50 saker om mig

1. Vilken ögonfärg har du?: gröna (?)
2. Hur lång är du?: 1,62 ungifär ..
3.Vilken hårfärg har du?: Blondin så fin 
4. Långt eller kort hår?: kort tycker jag, men mellan 
5. Piercingar?: 4 i öronen, navelbling ;)
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha?: ljusblå, sjukt fint
7. Hur lång skulle du vilja vara?: Vet inte riktigt, är nöjd med min längd 
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha?: är nöjd med den jag har tror jag, men ibland vill jag vara brunette igen :)  
9. Vill du ha kort eller långt hår?: Låångt! 
10. Skulle du vilja ha piercing?: Har i naveln, älskar dne höhöh, men skulle vilja ha i tungan .. kanske  
11. Har du lätt för att bli brun?: Sådär.. ?

Senaste du
11. Åt ?: Middag, kött och potatis typ  
12. Drack?: mjölk 
13. Fick sms av?: Moa 
14. Du kysste?: ...
15. Senast sa du?: Får jag gå? 
16. Kramade?: Moa 
19. Du spydde?: vene, nått år sen
20. Du skrattade riktigt mycket?: skrattar varje dag  

Kärlek
21. Är du singel? Jaa :/
22. Förhållande med? -
23. Ditt längsta förhållande?: 3 år (hahahahah?) Ej seriöst, det var i 1an 2an o 3an
24. Med vem då?: David ..  
25. När någon säger din första kärlek? what ? 
26. Har du varit/är riktigt kär?: har varit ca 2 ggr 
!27. Gillar du någon just nu? mjo nja ne
28. Hur många seriösa förhållanden har du haft?: 2
29. Vill du vara singel?: Inte just nu
30. Vill du gifta dig?: Aa sen!
31. Vill du ha barn? Ja det vill jag väll 
32. Vad heter din nuvarande Flick/pojkvän?: Har ingen !

Vänskap
32. Den som vet mest om dig? Moa och Eddie i think 
33. Den vän som du har känt längst? Fanny! 
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän?  En bästavän 
35. Någon du saknar att umgås med? Johanna och amie från eira!
36. Tappat kontaken med någon du saknar?: Jaa :( 
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig?: Ja i norrtälje ungifär
38. Den du har mest minnen med? Eddie tror jag
40. Har du någon gång varit vän med någon du tycker om?: jaa :)

Övrigt
42. sport?: Handboll it the shit
43. galen eller lugn?: beror på vem/vilka jag är med 
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra?: jarå, men det stämmer verkligne inte HAHA
46. Har du hört att du borde bli modell?: A  
47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag?: Kläder?  
50. Vad tänker du på just nu?: Vad jag skulle svara på den här frågan :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0