Blev ingen Viktor idag

Hej på er! Haft en bra dag? I have. Började med SO och vi hade knappt nån lektion. Sen handledning som är chill och sen jumpa och sen var det finaler i skol-dm hela eftermiddagen. Så vi fick kolla på dom istället för att ha lektioner! ASNICE :D killarna i 9an fick guld :) Efter det skulle  jag ju träffa Viktor. Men han dissa mig :'( Nej han kunde inte faktist. Vi ska ses en annan dag istället. Så åkte bara hem från skolan och har legat och degat hela eftermiddagen. Orkar inte göra någonting. Har ont i hela kroppen och är på allmänt dåligt humör. Allt känns som om det blir botten. Jag har fallit tillbaka till den osjälvsäkra och tysta jag som jag var förut. åh :(

jag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0