Bloggade inte igår

Yo! Bloggade inte igår, i'm sorry. Men efter skolan åkte jag direkt och träffade viktor. Vi snackade MASSOR och kollade på tv hehe. Sen följde jag med honom till donken och så åt han. Kom hem sen vid halv 8, åt middag kollade på film och gick och la mig haha. Tråkig tjej. Men var helt sjukt trött. Så ja det var min eftermiddag igår och ja, som ni ser så orkade/hade jag inte tid att blogga.

Idag nu då. Ska dra till skolan om 20 min. Börjar med teori dommarskap. Ska ju egentligen ha träning nu men inte idag. Så fick en timmas extra sovmorgon ;D Det gillas. Sen har vi vanliga lektioner och slutar 20 i 4 med slöjd. Då åker vi direkt till hallen och tränar. Kommer hem nån gång efter det haha vet inte riktigt när. Men kommer blogga bättre ikväll lovar! Det kommer två stycken sånna där dag 01 dag 02 grejer aa ni fattar haha eftersom jag missade igår. Så håll koll!

Btw, veckorna går asfort nu för tiden !? Liksom det är redan torsdag!? Och imorgon är det FREDAG, hur underbart är inte det? Ville bara säga det haha, det går verkligen sjukt fort!

hahahha älskar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0