Brago Kex e gött

Tjo! Sitter och äter brago kex, skitgott ju haha! Well tänkte väl berätta om min VÄRDELÖSA dag dårå. Började ju med att bussarna inte gick. Fick ta tuben till slussen. Krångel och mera krångel. Bid tc mötte jag Viola och vi åkte tsm. Sen fick vi GÅ FRÅN SLUSSEN TILL SKOLAN. Vet ni hur mycket det blåste!? Hur oskönt får det bli alltså. Mascaran rann och allt hahaha! Men vi sket i om vi kom försenat utan vi köpte en varmchoklad på vägen till skolan haha! Och så behövde vi värma oss lite då & då ;) Så ja kom ca 15 min försent men läraren blev inte arg eftersom hon viste att det var krångel med att ta sig till skolan. Vi hade iaf språk (som jag kom försent till så var inte ens där hela) Och sen svenska och sen sluta vi. Vi hade tydligen pedagogiskeftermiddag igen. Man ska väl inte klaga ;) Fast kändes jävligt onödigt att kämpa sig enda till skolan och sen inte ens vara där typ. Men jaja, jag, viola, ronja, julia b och rebecka gick hem till ira med ira såklart! Där åt vi godis och snackade massor och hade kuuul. Sen vad 4 var det träning och nu sitter jag här. Ni orkar säker inte läsa att det här men SYND då. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0