Dag 13 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen

Bra fråga .. ehm, skulle nog vara några stunder med min farfar. Han dog när jag var 5 år så jag minns honom knappt "/ Har några svaga bilder i huvudet och har några minne från honom men inte många alls. Önskar jag kunde få träffa honom igen och lära känna honom bättre. Minns att jag knappt visste vad som hänt när det var hans begravning. Jag önskar jag hade förstått mera då. Men så är det inte tyvärr. Önskar jag kunde få uppleva en stund med honom igen. Saknar honom så mycket ! Han brukade trolla bort mina nappar haha, och jag gick ju såklart på det hela tiden. Han var den snällaste personen i hela världen. Farmor också. Fast hon lever ju ;D Men varje gång man kom dit fick man kakor och jag och min syster klädde ut oss i farmors fina klänningar som var alldeles för stora. Men aa, fler minne blev det tyvärr inte med farfar. Hoppas han har det bäst där uppe! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0