Godmorgon!

Godmorgon allihopa! tänkte berätta lite snabbt om yesterday and today.


Slutade tidigt, åkte hem till mig med Erika, Jessica, Li och Annahita och hade roligt. vid halv 7 gick vi och jag, Jessica och Li åkte till sprallen och kollade på boltons träning, sen så gick vi alla och jag åkte hem till Axel och va där resten av kvällen. sen skulle jag hem och så åkte jag fel så jag fick vänta 11 min på tbanan tillbaks, och sen 6 min på rätta tåget så jag va ganska sur -.- men köpte en juice och pratade md Axel så aja. kom hem strax efter 12 och ringde Axel igen innan jag sov. va helt slut.



Vaknade vid halv 11 och har ätit frukost med sitter fortfarande i pyjamas. vet inte om jag ska ut idag eller inte, ska ha släktmiddag ikväll iallafall, snark....













Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0