Hemma!

Tja! Kom nyss hem. Har haft en awesome dag. Först match vilket var askul. Sen mötte jag Ronja vid tc och vi skulle göra en grej men det var stängt så vi kunde inte. Fuck that :) Men vi ska dra dit imorgon istället! Iaf. Efter att vi märkt att det var stängt åkte vi hem till henne och hade kuuuuuuuuuuul! Har inte garvat så mycket på länge hahah :) Var tvungen att dra vid 5 för skulle vara hemma halv 6. Fick kuta som en jävla idiot till 4an. Och samma sak till 3an hahaha. Måste sätt mongo ut. Liksom här kommer jag som en raket mitt på fridhemsplan. Tummen upp på det. Men aa nu sitter jag här och vi ska snart äta för farmor är här på middag!

Vi tog lite bilder hemma hos Ronja förut men dom är på hennes data. Ska be henne lägga upp dom eller skicka dom till mig senare så kanske jag lägger upp dom här! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0