Hjälpa mamma med maten!

TJO! Fick sluta tidigare idag eftersom en kille i våran skola fick något i huvudet och vårat lärare fick skjusa honom till sjukhuset. Det var en stor blodfläck på golvet, stackars lilla killen :'( Men åkte direkt hem iaf och sen vid 4 gick jag iväg till frisören. Var tvungen att skippa träningen "/ Men hos frisören gick det bra berättar mer sen, eller bra och bra var tvungen att klippa 2 och en halv cm. Jätte mycket ju :( Menmen får leva med bulle i håret restan av året. Men det posetiva var att jag fick bort allt det gula i håret. Och så var det en negativ sak till. Jag får inte använda hårförlängningen mer. Skit onödigt att jag ens kopte den haha! MItt hår var för slitet och det skulle gå av om jag anväde det mera .. :'(

Men slut på ledsna smilisar nu, får göra det bästa av situationen. Ska hjälpa mamma med maten nu, det blir natchotallrik. HUR GOTT SOM HELST ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0