Jour imorgon, yey

Imorgon är jag jour i skolan med rebecka. Kuligt värre. Eller? Ne. Vi kommer få gå och samla pappar och torka i matsalen och skämma ut oss. Fast alla gör det ju nångång så dom vet väl hru det är. Hoppas vi. Bara det inte är typ pannkakor eller tacos så att det blir jätte äckligt på borden och helt fullproppat i matsalen. Nej men onsdag är en rätt kass dag att vara jour på, missar inget kul och får ingen längre sovmorgon eller får inte sluta tidigare en vanligt. Haha nej men det blir säkert braaa, jag och Rebecka kan ju iaf snacka med 9orna om vi får lust med det. Hahaha rebecka fattar x) jaja, nu ska jag sova. Tidigt men har kännt mig trött och halv dålig hela dagen. Så hade tänkt att sova bort det. Önska mig lycka till!

alltså HAHAHAHAHAHHAHAHAH slutar aldrig skratta åt den här. Min torra dåliga humor, så bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0