Lucifer

efter skolan gick jag hem till Erika med Mirjam och Ida. vi skulle prova att locka Mirjams hår och det blev väldigt naaajs. hon ska ha det på en twilight grej så hon var tvungen att prova. sen åkte jag och tränade kl 6 med Li och Jessica, men det var ett bas pass och var inte alls jobbigt :P sen gick vi till Axel och Viktors träning i närheten och satt där kanske en 45 min till träningen slutade. sen kom jag hem vid kvart över 9 och nu sitter jag i sängen. tjejerna ska troligtvis sova hos mig imorrn, AAAWESOME :D
















Kommentarer
Postat av: elin

vart köpte du den blåa tröjan på första bilden? :)

2011-02-19 @ 09:07:21
Postat av: Li

Haha Lucifer jag dör!! <3 fin jag va på bildena btw hahaha ;)

2011-02-19 @ 19:19:05
URL: http://ley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0