Missade igår, kör nummer 8 idag! Kankse 9 senare

Dag 08 - vad tycker jag om min skola?

Sofia skolan, jaa .. min skola är väl som alla andra skolor. Eller den är bra, det tycker jag faktist. Visst, kanske inte världens bästa men helt klart bättre en många andra. Vi har helt okej lärare och allting. Sen är det ju klassen som gör hela skolan. Har man en dålig klass suger ju allting. Men min klass är den coolaste av alla haha. Erkänn den är tuffast! Fast, vi är jävligt stökiga haha! Men den är skön och alla är snälla. Sofia är riktigt stor och ligger på söder, men man hittar efter en vecka. Nej men den är bra, vet inte ritkigt vad jag ska säga. Har massor av underbara vänner där och jag går ju handbolls profil så vi har 2 stycken 2 timmars pass i skolan i veckan handboll och det gör hela skolan mycket roligare också! Det är väl det, jag rekomenderar Sofia skolan, den är braaa ;D

hela syns inte, men här har vi den! Sofia skola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0