Nice dag ;)

Hejsan! Lite dålig bloggning idag? Yee i know. Men skolan rullade på, hade håltimma på NOn så jag, viola, ronja och ira gick hem till ira. Det var kuligt,  vi körde tecken hahaha jag och Ronja hade bästa tecknat HAHAH dör x) Iaf efter det hade vi SO kollade på en äcklig film om apmänniskor. Sen slutade vi halv 4 och fick skynda oss till träningen som började 4. Den var slut 5  men vi stannade i hallen i 40 min och körde lite (lite!!!) fys haha. Sen gick vi till eriksdalshallen och kollade på Hammarby - Guif harrlagen elit serie. Guif vann, kul för dom ;) Åkte hem efter det kom hem runt 9 och har bara chillat sen dess. Det var väl min fredag det.

Min kamera hade inga batterien så tog inga bilder idag "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0