Oj oj oj

Nej men hej på er. Det var länge sen.. känner att jag ligger lite efter i bloggningen. Eller kan man det? Inte vet jag men nu är jag här iaf och skriver några fina rader till er.

Bloggade inte igår eftersom jag inte hann. Jag ronja julia åkte till tc och köpte hårförlängning till mig. Sen åkte jag och Ronja ham till mig och fixade den och hade skit kul! ÄLSKAR DIG RONJA HJÄRTAT! Hon åkte vid typ halv 9 och då var jag tvungen att plugga så det vart ingen tid för bloggning.

Idag var det skola, allt rullade på. Sen var det träning i skolan och sen med laget och nu är jag hemma och har just ätit middag. Har massor av läxor att göra ikväll också så vi får se hur det blir med bloggningen. Men hoppas att jag hinner blogga lite! Puss


Jag älskar dig Ronja lindlöf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0