Ta mig till Thailand, nu

Vet att jag nyss gjorde ett sånt här inlägg. HA HA. Men lyssnar på värsta låten som får mig att gråta så mycket vill jag till thailand eller någonsatans just nu. JAG VILL JAG VILL JAG VILL. NU bestämmer jag att jag och Eddie SKA till thailand med vora mammor. Sola bada bli bruna och shoppa M A S S O R. Tänk att strosa runt i bikini, magtröja, plippflopp ett par snygga solglasögon (raybans eller pilot) och allmänt snyggt hår. GAH. Låter det inet underbart? Nej ska ta och drömma viadre nu, puss på er!

+

+ snygga solglasögon och snygg bikini
=
ASTRID DÖR FÖR DETTA

Kommentarer
Postat av: Kajsa Agneryd

Vad rolig dina inlägg verkar. kommer med all säkerhet att läsa igen! =P Ha en spännande dag :)

2011-02-22 @ 12:03:24
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0