Världens skönaste dag!

Har haft världens skönaste dag idag. Började klockan 9 med SO och killarna hade match så det var bara vi tjejer. Vi satt typ bara och snacka haha. Sen var jumpan inställd så vi hade 2 h och 45 min håltimma. NAAAJJS :D Efter håltimman hade vi bara NO och matte och sen slutade vi. Skön dag eller vad !? Svar ja! Efter skolan åkte jag viola och ronja in till stan och kollade runt lite. Köpte inget men var påväg hela tiden haha men nej det blev inget. Men Ronja köpte ett par jätte snygga skor och viola en skinnjacka! Kom hem runt 6 och har nyss ätit middag. Sallad. Skit gott ju! Men nu ska jag cheka min händelse på fb haha, cool man känner sig. Eller inte. Puss

Hade inte med kameran idag tyvärr, it sucks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0