Yo mannen!

Hejsan på er.
Uppdaterar lite snabbt. Ska snart se ett avsnitt Twin Peaks med familjen. Mysigt värre ;D Dagen idag har inte varit direkt speciell på något sätt. Var i skolan och ser var det träning och sen träning igen. På lagträningen hade vi såhär löpteknik och kroppsstyrka typ. Kroppstyrkan var fys, den var faktist asbra! Vi kommer ha den efter varje tisdagsträning nu, och på torsdagar kommer vi ha intervall träning och på fredag löpteknik. Plas att vi har ännu mer fys och vi springer på handbollsprofilen i skolan också. Jag och Viola har bestämmt att vi kommer vara så jävla snygga till beach 2011 haha. As kralliga, hahhaha nej verkligen. Men jaja, nu ska jag ta ut turbanen som jag har på huvudet och borsta igenom håret och sen sätta mig framför TVn!

proffebild på fejjan, tycks? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0