HAHAHAH ROOOOONJA

Ronja, jag kom och tänka på en sak. Fan vad jag älskar alla våra kommentarer. "Och där tappade jag mitt intresse, det ligger där borta, du kan hämta det om du vill" "It's gonna be a bumpy ride (med svensk dialekt), "Vi kör djurleken! Okej jag börjar: Ronja!"  Elisabeth har ritat upp massor av djur på tavlan på engelskan, alla gissar på åsna, häst, fladdermus, elefant osv, Jag utropar "DET ÄR JU ROOONJA" Hahahah, och du ger mig världens bitch klapp. Fyfan vad kul ;D Sen den bästa. Jag som fotomodell, posar lite och så ser man dig i bakrunden "tuk tuk tuk". HAHAHHAHAHAHAH AAAAAAAAAAAAAAH. Okej det är typ bara du och jag som fattar, men galet kul är det iallafall!


haha dör, klockren

hahah kolla mig, hur ful får man bli x)

Jag älskar dig Ronja lindlöf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0