Flaten!

Hej på er! Idag var klassen vid flaten och hade tyyyyp picnik. Sen hade vi 7 kamp. HAHAHHAH vet ni? Våran klassfårståndare glömde påsen med "redskap" typ bollar och sånt på tunnelbanan. Hahahah så jävla kul :') Så aa det blev 7 kamp istället för 10 kamp! Mitt lag vann såklart! Så imorgon på skolavslutningen så ska vi få något! Spännande ;D;D men aa, sen badade jag, sara, viola, ronja och ira "med" några andra som sara kände. Så kan jag köra lite Sarahtjulander stil, det var en kille som frågade efter mitt nummer, aa ni vet ni det. Skit intressant va? Eller nej. Sen ropade dom "blondie" efter mig, mindre kul. Sen gick jag och viola iallafall till tacobar och åt, var inte lika gott som det brukar vara .. :S Sen drog vi hem till viola och tog några otroligt snygga bilder. Har skrattat skit mycket idag, vårat samtal viola HAHAH inte okej att dom sitter och lyssnar också. Men aa jag och Viola har iallafall värsta planerna som inte ni får veta! Sen drog vi till träningen, herregud. Fan vad jobbigt det var, men kul! Nu sitter jag här och gör inte mycket! Alltså kan ni förstå att det är skolavslutning imorgon!? Det kan inte jag, helt galet!
Lite bilder från dagen!
Ronja och julia, hur söta? :')
bjuder på den! usch
Jag och fina ronja!
Så jävla smarta killar som sparkar bollen i vattnet (Y)
Bjuder på den med
Julia och Denise!
Jag och ronja igen!
jävligt bra bild där
Och så till violas fina egobilder :)
Hinner tyvärr inte fler nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0