Middag med släkten

SKÖNT MED SOMMARLOV! inga lektioner, inga läxor, inga tidiga mornar
det är livet

Vi var ju iallafall i kyrkan idag, vi hade sämst platser och det var ganska tråkigt att sitta och lyssna. sen gick vi en snabbis till klassrummet och sen åt jag med Mirjam och Erika på donken. Vi festade till det med en McNuggets Box såhär på skolavslutningsdagen. sen var jag med min syster, mamma och moster och tog en drink på något ställe mellan Stureplan och Djurgårn vid vattnet. Efter det har vi haft middag här hemma med några till från släkten, vi skulle "fira" eftersom min syster går ut nian. Nu ska jag faktiskt sova snart, och så ska jag sova ut imorgon. Imorgon och 10 veckor framåt.







Min skolavslutningsklänning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0