Bara för jag har tråkigt

Nämn något som gjorde dig glad igår: mina vänner
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: nördade vid datorn -.-
Vad har du druckit idag: nada
Vad var det senaste du åt: yoghurt och flingor igårkväll :)
Vad var det senaste du köpte: present till mamma
Vad är det för färg på din ytterdörr: grön haha skitful
Vad är det för väder hos dig nu: molnigt och kallt tror jag
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jag tror det
Sover du tungt: ibland
Favoritklädsel: jeans och en topp typ
Favoritlåt just nu: wonderchild tror jag haha :)
Vad ser du om du tittar till höger: garderob
Vad ska du göra härnäst: äta frukost
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött men ganska glad ändå :)
Kläder just nu: tshirt och mjukisbyxor
Sommarplaner: ha kul :D
Hur många kuddar sover du med: 2
Är du kittlig: aa
Snarkar du: ibland tydligen
Stjärntecken: jungfru
Äckligaste insekten: typ geting :O
Land du vill besöka? thailand :)
Kan du sjunga? haha nej :P
Gillar du ketchup? självklart ;)
Kan du stå på händer? ehm nej
Vad är du allergisk mot? inget :)
När stiger du upp på morgonen? runt 6 på vardagar, 8-11 på helger
Längtar du mest efter just nu: sommarlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0