Du är nått speciellt, tro mina ord

Godmorgon (?) Eddie gick för ett tag sen, men vi ska snart ses igen och ta en promenad/sola lite. Skit fint väder ute ju? U n d e r b a r t. Gårdagen blev hur lyckad som helst. Mötte ju Eddie och vi drog ner till stan. Fick med mig rätt mycket hem! Visar ikväll! Vi har iallafall på stan rätt länge, sen på vägen hem satte vi oss på ett fik med varsinn latte. Provade vaniljlatte för första gången i mitt liv. Gott faktist :) Sen var vi hemma en snabbis och bytte om och hämtade lite kakor. Sen gick vi och köpte varsin Cesar sallad, godis och jordgubbar. Sen åkte vi till fredhell och hade picnik! Skit mysigt! Vi kom hem runt halv 11 och hade en fortsatt rolig kväll. Somnade någongång runt 5 kanske? Hehehhe. Måste bara säga att jag älskar dig Edith, min underbara barndomsvän. 9 år nu nästan, ångrar inte en sekund. Som sagt, 9 år hjärtat, vi kör några till, och mågra fler efter det. Älskar att man kan snacka med dig om allt, vi kan skratta och gråta tillsammans. Jag älskar dig obeskriviligt! Glöm aldrig aldrig det!


Bild från igår, jag älskar dig så jävla mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0