Go Astrid!




http://weheartit.com/  Det finna så sjukt fina bilder där! Kan sitta och kolla i flera timmar. Världens bästa sida! Får rysningar, alla bilder är helt underbara!




Min och Violas magtröjor vi gör i slöjden! Kommer bli så grymt snygga, lovar! Visar er sen när dom är klara! Vi började i torsdags hehe men det går skit fort. Är kanske klara om 3 lektioner typ? om inte mindre :D

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????



Min nya frisyr!
Haha kan man hissa den? Såklart man kan! Tycker den är skit snygg verkligen, så himla nöjd! Jag har börjar våga vara mig själv. Inte se ut som alla andra. Och jag är så stolt över det. Jag gömde mig förut, vågade inte sticka ut. Be strong girls! Var er själva, jag försöker så gått som det går! Lev livet




Skiter i dissningen. Varför bry sig om det man INTE tycker om? Vad är det för slöseri med tid? Varför lägga ner tid på att bäretta om vad man inte gillar? Gillar man det inte så gör man inte det. Kör bara på det posetiva istället!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0