Godmorgon sweethearts!

Godmorgon på er! Sovit gott? I have. Somnade rekord fort igår haha, faktist riktigt fort. 3 min? Något sånt. Men trött var jag, det kan ni skriva upp.  Idag ska jag iallafall gå på stan med Eddie och sen slaggar hon här. Kommer bli skit bra! Saknar bruden jdeiojfherwiupbfhcqekfvhieogeriu mycket! Så det är grymt! Har skrivit en lista på saker jag ska kolla på/ köpa haha. Tönt man är. Nej men kunde inte låta bli, hade inget att göra igårkväll! Och så nu vet jag ju liksom vad jag ska kolla på så går allt lite fortare också! Hörs

visst hatar man att se sig själv i profil? btw, har bikini på mig hahah bara att den inte har några axelband!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0