Jag vill kunna lita på dig, med hela mitt hjärta

Hej på er. Har inte bloggat något idag. Synd för er. Nej skoja men höll på at skriva ett inlägg imorse men hann inte klart så jaag raderade det. Fick springa iväg till bussen eftersom klockan blev så mycket. Jobbigt värre -.- Aja, skolan gick rätt fort. Åt choklad på lunchen & fick jävligt ont i magen hahah! Så satt och klagade på min mage hela bilden hahaha! Sen efter skolan var det träning. Körde med 97orna istället för med A flickorna. Gick åt helvete. Fick seriöst damp. Har kan det gå så dåligt, bokstavligen? Men aa varför skulle ni veta det.

Nu gör jag inte så mycket, lyssnar på musik och tar det lugnt. Ska ta och hoppa i duschen om ett tag. Syrran tog lite bilde rnyss och jag fick stå modell så är sminkad och ser as skum ut. Men jaja, ha ett fortsatt kul liv så hörs vi! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0