Men hej jag vill fortfarande tillbaka till turkiet

Tjohooooo. Moa gick nyss, eller aa, för ca en halvtimme sen heheh. Åkte ju till Vasa real imorse. Först träffade jag kevin i vasan. Trevligt värre :) Sen så kollade jag på Moas jumpa lektion, brännboll körde dom, stackarna .. Hahah nej skoja bara men aa sen fixade dom sig och så åkte vi till någon ställe där det var en uttagning till nån tidigt där dom sökte modeller. Så dom fotades hehe, men jag pallade inte. Känns inte riktigt som min grej det där. Men sen åkta jag och Moa till horstull och köpte lite gott och hade picnik och tog bilder som skulle vara till headern. Men alla blev så jävla fula så det var pinsamt. Vi tog över 100 bilder, inte än ända blev bra. Kul. Haha nej men den vi har nu får duga, sen ser ändå okej ut :) Tillskilldnad från många andra. Säkert ingen som orkar läsa det här menmen, bloggar mer senare! PUSS
AA som ni ser, för jävla ful. På mig alltså, HAHAH herregud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0