YESYESYES! LÄNGTAR

Yes! Om två veckor är jag där! Åker den 23 maj, dagen efter min födelsedag och kommer hem natten till den 31 maj! Längtar så jääävla mycket! Åker dit med Mamma, Edith och henes mamma. Tjejresa kan man säga! Kommer bli så jävla nice! Bada, sola, shoppa, få massage, gå på spa och massor av annat! AAAAH blir helt aa jag vet inte när jag tänker på det! Ni anar inte hur mycket jag längtar! Borta en vecka från skolan och kommer hem brun och snygg lagom till skolanavslutningen! Hur nice? SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR. Alltså det är helt galet, kommer bli så perfekt! Behöver en vecka borta, få komma bort från allt och bara ta det lugt! Längtar ihjäl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0